انواع روپوش پزشکی

نکات خرید روپوش پزشکی

بهترین روپوش پزشکی و صنعتی کار | قیمت و خرید روپوش پزشکی | فروشگاه اینترنتی روپوش مقدم

بسیاری از ما خاطرات ناراحت کننده‌ای در دوران کودکی (و حتی بزرگسالی) از بیمارستان‌ها، روپوش سفید پزشک و انواع سرنگ و آمپول در ذهن داریم. به همین دلیل محیط بیمارستان فضای ترسناکی برای کودکان بوده و در نتیجه، فاصله بیشتری میان بیماران کودک با پرستاران و پزشکان شکل گرفته است. البته تحقیقات نشان داده است که اندکی تغییر در بهبود این شرایط مؤثر بوده و ایجاد تنوع در طرح و رنگ روپوش پزشکی ، ابزار مناسبی برای کنترل این شرایط می‌باشد. روپوش پزشکی طرح دار به رابطه پزشک و بیمار کمک قابل توجهی خواهد کرد. در این مقاله به توضیح انواع روپوش های پزشکی ، طرح و رنگ آن‌ها میپردازد. برای خرید و اطلاع از قیمت بهترین روپوش های پزشکی و صنعتی کار ، به فروشگاه اینترنتی روپوش مقدم مراجعه کنید.

طرح و رنگ بهترین روپوش پزشکی

مطالعاتی که بر روی رفتار کودکان در بیمارستان‌ها صورت گرفته بیان می‌کند که پوشیدن روپوش‌های رنگارنگ و روپوش پزشکی طرحدار با طراحی‌های متنوع‌تر باعث شده که کودکان و حتی والدین آنها احساس کنند که خدمات بهتری برای درمان آنها از سمت پرستاران و پزشکان در حال انجام شدن بوده و رنگ روپوش پزشکی فاکتور بسیار پراهمیتی در شکلگیری این اعتماد می‌باشد.

در این مطالعه کادر درمانی با لباسهای متفاوت و رنگارنگ حاضر شدند و رفتار ۱۱۲ بیمار که بین ۶ تا ۱۲ ساله بودند، زیر نظر قرار گرفته شد. در نتیجه مشخص شد که رابطه میان پرستار و کودک بسیار نزدیک‌تر از پیش شد و اضطراب و ترس کودکان به مقدار قابل توجهی کاهش یافت. حتی کودکان، بسیاری از پرستاران را با صفت‌هایی همچون “بامزه” و “پرانرژی” خطاب می‌کردند و حتی انتظار داشتند که با آنان بازی کنند.

روپوش پزشکی کلاسیک یا روپوش پزشکی طرح دار

هرچند که روپوش‌های پزشکی و پرستاری در طی سالیان تحول زیادی یافته است، هنوز هم بسیاری از افراد کادر درمانی از اینکه روپوش‌هایی با طرح‌های رنگارنگ و حتی تزئینات کارتونی بپوشند معذب بوده و ترجیح می‌دهند که لباس‌های ساده و شناخته شده با رنگ‌های خسته کننده را بپوشند. حتی در راستای سنجش میزان علاقه پرستاران به این نوع روپوش‌ها هم مطالعاتی انجام گرفته است. در نتیجه مشخص شده که پرستاران این تصور را دارند که روپوش آنان تأثیری در رابطه آنان با بیمار ندارد و شخصیت آنان و نحوه برقراری ارتباط بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

در مطالعه دیگری که از کودکان و والدین آنان انجام گرفته است، نه تنها درک آنان از میزان حرفه‌ای بودن پزشک و یا پرستار خود بعد از پوشیدن لباس‌های رنگارنگ و یا کارتونی کاهش نیافته است، بلکه موجب افزایش آن نیز شده است. در واقع، پوشیدن اسکراب‌ها و روپوش های پزشکی موجب میشود که بیماران این درک را پیدا کنند که پرستار و یا پزشک اهمیت بیشتری به آنان می‌دهد و تلاش بیشتری برای بهبود سریع‌تر آنان انجام می‌دهد.

برای خرید و اطلاع از قیمت بهترین روپوش های پزشکی و صنعتی کار ، به فروشگاه اینترنتی روپوش مقدم مراجعه کنید.

استفاده از رنگ های مختلف فضای درمانی

تأثیر رنگ‌ ها ابعاد بیشتری نیز پیدا کرده و به آرامش بیشتر بیمار کمک خواهد کرد. برای مثال، پرستار می‌ تواند از یک بیمار دبستانی بخواهد تعداد بادکنک‌ های روی لباسش را برایش بلند بشمارد و در همین حین، فشار خون کودک و یا دمای بدن او را کنترل کند. در این شرایط، بیمار به دلیل تمرکز بر یک فعالیت جانبی، آرامش بیشتری دارد و این آرامش خاطر منجر به خاطر جمعی در والدین کودک نیز می شود. البته توجه داشته باشید که قرار نیست روپوش پزشکی با لباس مربی مهدکودک اشتباه گرفته شود. بلکه این طرح‌ ها می‌ توانند در جزئیات لباس به کار گرفته شوند و در عین حال، از رنگ‌ های روشن و شادتر با پترن ساده به عنوان پارچه اصلی لباس استفاده شود.

البته این تأثیر تنها به بیماران محدود نمی شود. همواره پوشیدن لباس های رنگارنگ می‌تواند موجب بهبود روحیه افراد بشود و علی‌الخصوص، هنگامی که شغل تحت تأثیر فشار روانی زیادی باشد این تأثیر می‌ تواند مفیدتر واقع شود.

شما می‌ توانید مدل های مختلف با تنوع در رنگ روپوش‌های پزشکی، پرستاری و اسکراب ‌ها را در سایت روپوش مقدم مشاهده کنید و از هر کجای ایران، سفارش خود را به ثبت برسانید. گروه تولیدی روپوش مقدم با جدیدترین مدل های روپوش پزشکی طرح دار، هم پاسخگوی سلیقه‌ ی کلاسیک و هم مدرن شما پزشکان و پرستاران می‌ باشد.

برای خرید و اطلاع از قیمت بهترین روپوش های پزشکی و صنعتی کار ، به فروشگاه اینترنتی روپوش مقدم مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *